
Odlazim do kabineta interniste, gdje već čeka par pacijenata. Nakon nekog vremena izlazi internista Gojko i pita onako sve redom šta čekaju, svi mu odgovaramo... on nastavlja sa radom.
Ostaje ukupno nas troje pacijenata da čekamo, kada on ponovo izlazi i mrtvo hladno govori da će primiti još dva pacijenta, a da ja idem kod drugog interniste.
Vraćam se do svog porodičnog ljekara. Kada sam mu ispričao šta se desilo, čovjek je samo začuđeno prokomenatrisao: "Pa on zna da je drugi internista na godišnjem odmoru".
I tu ja ostajem prepušten prirodi i prirodnom toku stvari. Na sreću preživio sam iako nikada nisam saznap uzrok zdravstvenih tegoba. Tada sam shvatio da ne postoji mogućnost oslanjanja na pojedine ljekare u Domu zdravlja Pale, u mom konkretnom slučaju na internistu Gojka.
Poslije, prilikom komentarisanja gore opisanog događaja, sa različitim sagovornicima, došao sam do saznanja da je to uobičajeno ponašanje za dotičnog gospodina, da su svi ogorčeni na njega. Sada se pitam postoji li način da se dotičnom gospodinu obrati pažnja na njegovo ponašanje i da se posjeti na važnost posla koji obavlja.
Nažalost on nije jedni koji se tako ponaša u Domu zdravlja Pale. Isto tako nikada nisam siguran hoću li uspjeti slikati zub. Iako na vratima kabineta piše da je slikanje zuba svakim radnim danom od 12:00 h - 13:00 h. Često se dešava da je gospodin koji slika zube odsutan ili prima samo određen broj pacijenata.
Istakao bih i neljubaznsot sestara u porodičnim timovima, kojim se sa oprezom moraš obratiti, da ih ne bi iznervirao. Onako smrknute, isto kao da neko dolazi tu zato što mu je dosadno. Na sreću nisu sve takve ima svijetlih primjera.
Zato sam odlučio da napišem ovaj članak i podjelim ga sa sugrađanima, uvjeren da postoji veliki broj onih koji su bili u sličnim situacijama. Nadam se da će možda probuditi savjest odgovornih ljudi i pokrenuti na reakciju.
Živimo u nekom čudnom vremenu izmjenjenih moralnih vrijednosti i nijemo posmatramo sve ove loše stvari koje se dešavaju. Mislim da je krajnje vrijeme da se mi obični ljudi pokrenemo i uredimo ovo društvo!
Diskusiju osnovao: Bojan
-
04.09.2011. - 14:13:30 |IP adresa:89.111.213.xxx| bojkotman
e moj prijatelju, njima ni Bog ne moze probuditi savjest...
-
04.09.2011. - 14:16:01 |IP adresa:94.250.76.xxx| Branka
Potpuno se slazem sa tobom .... Ljubaznost zaposlenih u DZ ne postoji, cast izuzecima, ali 90 % njih kao da radi za dzaba, kao da ih je neko prisilio ... muka mi je kada moram uci tamo, bolesna ja ili dijete, i odem tamo, obicno cekam taj vakat, dok se sestre udostoje da ti uzmu knjizicu .... skoro mi se desilo da mi je dijete bilo bolesna, tri dana temperatura, non stop kod doktora i u hitnu, njihov komentar ma nista samo tusiranje, i naravno na kraju zavrsimo tri dana u bolnici .... trebala sam ih sve tuziti ....
Jedino se zahvaljujem doktoru Blagojevicu i sestrama u njegovoj smjeni, koji uvijek imaju razumjevanja, jer kada dodjem i vidim da radi on, odmah mi bude lakse!
-
04.09.2011. - 22:47:04 |IP adresa:94.250.94.xxx| Posjetilac
DOVODILA SI DJETE KOD DR U HITNU I NISI ZADOVOLJNA A SADA GOVORIS DA SI ZADOVOLJNA I DA SE ZAHVALJUJES TIMU U HITNOJ....SMJESNOOOOO..ODLUCI SEEE
-
05.09.2011. - 08:33:39 |IP adresa:62.101.133.xxx| Posjetilac
Pa nije dr Blagojevic non stop u hitnoj, ako te bas toliko interesuje .... a rekla sam da je to jedini dr kojim sam zadovoljna u DZ!!!
-
04.09.2011. - 14:56:48 |IP adresa:62.101.133.xxx| Posjetilac
Tim dr.Branke Debelnogic je izuzetno ljubazan i savjestan.
-
04.09.2011. - 22:37:08 |IP adresa:94.250.94.xxx| Posjetilac
TIM DR BRANKE JE KATSTROFA TO JE NJGORI TIM U D ZDRAVLJA
-
05.09.2011. - 13:25:00 |IP adresa:92.36.224.xxx| Posjetilac
Ne slažem se. Lično nemam toliko pozitivno iskustvo sa dr. Debelnogić
-
04.09.2011. - 15:17:12 |IP adresa:94.250.84.xxx| Dragana
Što se zdravstvenih radnika tiče, ja sam već odavno ogorčena na njih! Čast izuzecima koji svoj posao rade profesionalno, ali ih je malo! Da se razumijemo, njihov posao zaista zahtjeva konjske živce, ali ti ljudi su znali šta ih čeka kada su se odlučili na taj poziv! U određenim situacijama se prema pacijentu ponašaju kao prema životinji! Shvatam sve, svega ima u Božjoj bašti, pacijenti znaju da budu bezobrazni, ali niko ne zaslužuje da se prema njemu ophode kao da nije ljudsko biće! Niko u Dom zdravlja ne dolazi što se njemu dolazi! Svi bismo mi voljeli da nikada nogom ne kročimo u takvu ustanovu... Pomagati onima kojima je pomoć potrebna je, prije svega, humanost, samo što su naši doktori, sestre i ostalo medicinsko osoblje na to zaboravili... Nažalost!
-
04.09.2011. - 22:36:12 |IP adresa:94.250.94.xxx| Posjetilac
draga dragana sada ima toliko privatnih zdr.ustanova..nemoj da ides gdje ti ne odgovara pomoc.SRAM TE BILO
-
05.09.2011. - 13:26:20 |IP adresa:92.36.224.xxx| Posjetilac
Ne znam čemu ovakava neprimjerena reakcija. Idemo tamo gdje je plaćeno, ponavljam plaćeno, osiguranje i ne znam zašto bih išla kod privatnika.
-
05.09.2011. - 22:06:48 |IP adresa:188.2.181.xxx| Posjetilac
Molim Vas da, ako budete u prilici, svratite do Novog Sada i da se uvijerite kako doktor moze biti ljubazan i uljudan..I ne samo doktori, vec je i radnica u trgovini koja radi nocnu smjenu ljubaznija i uctivija od paljanskih i doktora i svih ostalih koji rade u drzavnim sluzbama...a ima ih...
-
05.09.2011. - 11:05:52 |IP adresa:77.238.209.xxx| jozo
Istina živa... Prijatelj mi je imao mononukleozu i malo je falilo da ima ozbiljne probleme radi dotične priučene ''doktorice''. Da nije bogat i da nije išao kod privatnih ljekara, prvenstveno kod dr Babića bilo bi svašta...
-
05.09.2011. - 13:00:18 |IP adresa:89.111.221.xxx| Posjetilac
Nekoliko ljudi (starih mladih)sa razlicitim simptomima ulazi za redom, i njena dijagnoza je:
1. Zausnjaci
2. Zausnjaci
3. Zausnjaci
4. Zausnjaci
5. Zausnjaci
6. Zausnjaci
7. Zausnjaci
8. Zausnjaci
-
04.09.2011. - 19:40:39 |IP adresa:67.82.62.xxx| Dijana - Podrska
Potpuno ste u pravu, neljubaznost je nepodnosljiva, slazem se da je dr Blagojevic savjestan i takodje se radujem kad vidim da je on u smjeni.
-
04.09.2011. - 19:44:25 |IP adresa:85.181.47.xxx| mara
vec godinama trpimo nedolicno ponasanje, bahat odnos prema pacijentima interniste gojka, je li iko u stanju u ovoj opstini da mu skrene paznju na njegov bezobrazluk nije on jedini internista .Taj covjek je bez osjecaja i profesionalnog odnosa prema pacijentima ,licno sam dozivio njegove izljeve neljubaznosti i mnogi ljudi su umrli zbog njega i njegovog ega .Toliku mrzovoljnost i nerad dozivjeli su mnogi pacijenti koji su se obratili ovom tiraninu u bijelom mantilu.Svaka cast doktoru Blagojevicu na korektnom odnosu i profesionalnosti u svom radu!
-
04.09.2011. - 20:07:36 |IP adresa:89.111.220.xxx| maja
Vjerovatno niste imali priliku da svratite na pedijatriju, to je tek užas. Doktor dok pregleda dijete priča svoju priču, uopšte ne sluša šta vi govorite, a tek sestre - e one su posebna priča. Dođem da zakažem vakcinu za dijete i dok mi upisuje datum upire mi prstom na ono što je upisala dok vodi privatni razgovor telefonom. Možda sam ja htjela još nešto pitati ali je gospođa valjda mislila da je potrošila dovoljno vremena na mene. Njima bi trebalo organizovati kurs ophođenja sa pacijentima. Da vidite kako se ponašaju ljudi koji rade u Institutu za majku i dijete u Beogradu, poslije ovih ovdje ne možete da vjerujete da je neko normalno razgovarao sa vama i da vam odgovori na svako pitanje koje imate, i da vam objasni sve do u tančine što se tiče bolesti vašeg djeteta. Ovi naši valjda misle da smo svi medicinski obrazovani i da nam je svima jasno o čemu se radi.
-
04.09.2011. - 22:25:49 |IP adresa:94.250.62.xxx| Posjetilac
Pa mozda ce nova direktorica imati malo vise sluha za prava pacijenata i nacin na koji se njeni zaposleni odnose prema pacijentima... nadam se da ce se nesto promjeniti, jer uci u DZ mi dodje kao ici na robiju ....
Jedino priznanje odajem dr Blagojevicu, svaka mu cast!
-
04.09.2011. - 22:34:41 |IP adresa:94.250.94.xxx| Posjetilac
SRAM VAS BILO SVE....STO BLATITE BJELI MANTIL.NE ZNATE KOLIKO ZIVOTA JE SPASENO U TOJ USTANOVI,ZNAJU MAJKE TE DJECE,KOJIMA SU ZIVOTI VISILI O KONCU...ALI IPAK SU OSTALI ZIVI I ZDRAVI,A NEKI CAK I VRACENI U ZIVOT.SPOMINJETE DR.GOJKA.KADA NJEGA TREBA DA SPOMENTE TADA TREBA I DA USTANETE,,,,,ZAPITAJTE SE SAMO DALI CE VAM TREBATI POMOC,A BLATITE TU ZDRAVSTVENU USTANOVU....STAVITE SE U NJIHOV POLOZAJ ZA KOJU MALU CJENU RADE,STA SE NAGLEDAJU PO NOCI,KOLIKO IMAJU NEPSROSPAVANIH NOCI...SRAM VAS BILO...IMA BOLSENOG NARODA JAKO PUNO ALI BEZOBRANOG PREVISE..........
-
05.09.2011. - 13:28:00 |IP adresa:92.36.224.xxx| Posjetilac
Bijeli mantil ne blatimo mi, nego osoblje svojim ponašanjem.
-
04.09.2011. - 23:05:33 |IP adresa:89.111.210.xxx| Posjetilac
Jbte, pa Vama je scenario isti za rjesavanje svih stranackih, da ne kazem sektaskih, problema.
SROZAJ, DISKREDITUJ, UDRI,....., banda ste Vi velika!
Bas me interesuje ko puca na Gojkovo mjesto?
-
05.09.2011. - 11:53:08 |IP adresa:94.250.112.xxx| Posjetilac
ZAPAMTITE DOKTOR KOJI JE DRCAN ON JE VRHUNSKI DOKTOR,LJUBAZNI ZBOG NEZNANJA,PRIDOBIJAJU PACIJENTE NA GLUPU PRICU SA NJIMA,JA BAR ZNAM U MOM SLUCAJU,VODILA ME JAKO LJUBAZNA DOKTORICA,ALI ZBOG NJENE LJUBAZNOSTI MALO JE HVALILO DA PODLEGNEM,DA MI NIJE BILO DOKTORA GOJKA KOJI JE BRZO REAGOVO 9I NAPAO ME STA SAM CEKALA.OVIM PUTEM MU SE ZAHVALJUJEM STO MI JE SPASIO ZIVOT,I ZAPAMTITE DA JE TO NAJBOLJI DOKTOR I BEOGRAD GA HVALI DA IMAMO VELIKOG STRUCNJAKA.
-
05.09.2011. - 00:53:41 |IP adresa:81.93.87.xxx| IVANA
SVE POHVALE ZA DOKTORICE VERU GOJKOVIC I VESNU SPREMO.ONE SU PO MENI JEDINE ZA POHVALU I DZ.HVALA IM NA SVEMU.
-
05.09.2011. - 10:20:49 |IP adresa:217.75.196.xxx| Sud javnosti - Podrska diskusijama
Konacno da je uspostavljen mehanizam preko kojeg se obican svijet moze boriti. Mimo ovog je potrebno poznavati proceduru oko zalbi. Molim one koji su upuceni da postave uputstvo kome i na koji nacin se moze zaliti nezadovoljni korisnik usluga Doma zdravlja Pale. Mislim da se zalba moze uputiti direktoru ali i Zavodu za zdravstveno osiguranje ukoliko ste nezadvoljni uslugom ili imate primjedbu ali nisam siguran pa mi je potrbna tacna informacija. Molio bih da neko postavi tacnu proceduru kao i koje su sankcije prema neradnicima.
A sada bih se osvrnuo na samu diskusiju:
Tacno je da su uslovi za rad u Zdravstvu poprilicno losi a pogovotu u Bolnici Kasindo. Ali za ljubaznost i savjestan rad nisu neophoodni. Zaposleni u Zdravstvu moraju znati da smo mi ti koji im finansiraju plate i da ja za izvojena sredstva imam pravo da trazim adekvatnu uslugu.
Sve sto je receno za pedijatriju stoji. Treba biti gatara da bi se znalo kada je vakcina za dijete. Neljubaznost medicinskih sestara je na zavidnom nivou. Kao da su direktorice a ne medicinske sestre, sve se sa nekog nivoa obracaju. U drugim domovima zdravlja (npr. u Foci) pozivaju telefonom da obavijeste kada je vakcina ili ukoliko niste dosli da se vidi razlog i zakaze druga.
Sljedeca ja laboratorija: E tu je tek stanje katastrofa.Boze me sacuvaj.
Za ljekarsko uvjerenje za obdaniste je procedura kao da niko od roditelja ne radi i ima vremena da sedam dana posveti za isto.
Zalosno.
-
05.09.2011. - 11:28:32 |IP adresa:94.250.121.xxx| Natasa
Zaista je sve tačno gore navedeno.Ja konkretno nemam primjedbi na rad dr.Gojka jednom sam išla i bilo je sve kako treba, ali ostali...
Tim dr.Kosorić u avgustu su neke nove sestre bile nema riječi za neljubaznost kojom se obraćaju pacjentima.Ja znam da je teško raditi sa bolesnim ljudima, ali u ovim uslovima kakvi jesu mislim da su zdravstveni radnici veoma pristojno plaćeni.
Za dr.Blagojevića sve pohvale, šteta što nema tim porodične medicine nego je samo dežurni u Hitnoj službi.
-
05.09.2011. - 11:57:37 |IP adresa:94.250.94.xxx| Posjetilac
VIDI SE DA OVDE IMA BESPOSLENOG NARODA KAO STO JE IVANA,DIJANA I BRANKA.DRAGE DAME AKO MISLIM DA DAME NISTE,,,,,AKO STE NEZADOVOLJNE RADOM SESTARA DOKTORA IMA BRATE MILI PRIVATNIH KLINIKA...SVE VI OVDE STO BLATITE BJELI MANTIL,KADA DODJETE U D.Z.MANJE STE OD MAKOVOG ZRNA I NESMIJETE DA PROGOVORITE NISTA NI DOKTORU NI SESTRI..BILO BI LAKSE DA POSTUJETE PROPISE,PA BI TIM LJUDIMA KOJI RADE TAMO BILO LAKSE SA VAMA DA KOMUNICIRAJU...ONI SU DOBRI TAMO KAKAV STE VI NAROD.U KASINDOLU MOZETE DA CEKATE MJESECIMA,A OVDE KADA NEMOZETE ISTI DAN BITI PRIMLJENE LUDITE,I PLJUJETE...DR GOJKO,DR PREDRAG,SU SAVRSENSTVO OD LJEKARA,A SESTREEE....NJIMA ORDEN TREBA DATI....
-
05.09.2011. - 13:31:07 |IP adresa:92.36.224.xxx| Posjetilac
Orden za neljubaznosti i nekutltutu u većini slučaejva. Uporno nas šaljete kod privatnika a ja uporno ponavljam da Vama izdvajamo novac za plate a ne njima.
-
05.09.2011. - 13:37:41 |IP adresa:94.250.94.xxx| Posjetilac
KOD PRIVATNIKA IDI JER TI NE ODGOVARAJU USLUGE U DZ
-
05.09.2011. - 22:14:42 |IP adresa:94.250.61.xxx| Posjetilac
pogledaj te malo kako se u opstini ponasaju za salterom i koliko cekate da vas neko primi na razgovor,ako vas uopste primi.
-
05.09.2011. - 14:54:36 |IP adresa:89.111.219.xxx| Dragana
Draga gospođo(obraćam se osobi koja uporno tvrdi kako blatimo bIjeli, a ne bJeli mantil), zašto ste toliko uporni u tome da idemo privatnom ljekaru?! Zašto bi iko od nas išao privatnom ljekaru, kad imamo plaćeno osiguranje? I niko od nas ne blati bIjeli mantil, nego samo iznosimo svoje mišljenje po pitanju (ne)ljubaznosti određenog medicinskog osoblja! Kažem ODREĐENOG, jer ne generalizujem što se tiče radnika zdravstvenih ustanova! Kao što rekoše pojedini u komentarima, plata koju oni primaju ide iz našeg džepa! Nekada su doktori smatrali poniženjem kada neko želi da ih počasti, a danas te niko ne gleda dok mu ne uvališ "stojanku" u džep! Danas očekuju od tebe da im daš pare, inače ne postojiš za njih! Mogu oni biti stručnjaci, profesionalci, ali prije svega moraju biti LJUDI! U bolnicu i u Dom zdravlja ne odlazi niko što se njemu odlazi, nego što ga nužda natjera! I da Vam kažem odmah da nemam razloga da me bude sramota, jer sam za razliku od Vas objektivna! S ovim komentarom sam završila, a Vi i dalje pljujte po meni i ostalima koliko hoćete. Pozdrav.
-
05.09.2011. - 15:22:16 |IP adresa:94.250.73.xxx| Dazy
Mislim da uopste nije stvar da li je neko besposlen ili nije, ovdje se ipak radi o ozbiljnim stavrima, ali mi smo nazalost nemocni bilo sta promjeniti.
Pacijenata ima ne d'o Bog nikome, cak je bilo i fizickih napada na osoblje, na pravdi Boga! Prije mozda dvije godine smo raspravljali na slicnu temu, i onda sam napisala da u uglavnom stojim uz medicinsko osoblje. Zamislite kada vam dodje neko na injekciju i sedam dana nosi jedne te iste gace, da vam se zivot smuci... Ima i moze kupiti i oprati druge. Nekultura. Decko od 25-26 godina dodje sav znojav, pravo s kamiona na pregled. Moja baba uvijek cuva "taze" gace i potkosulju za ne daj Boze kad se podje kod doktora. Bar nas je dobra vecina tako odgojena, kad se krene kod doktora, ispostuje se minimum licne higijene, ali onaj mali procenat zagorca zivot i sestrama i doktorima. Da me ko ne bi pogresno shvatio, izuzetak su naravno hitni slucajevi, kada o higijeni niko ne razmislja, obostrano.
Napravicu mali osvrt na gornje komentare i podijeliti svoja iskustva, pa ko se slaze-slaze, ko ne, nije ni bitno ima n ato pravo. Svi imamo pravo na licni stav, bez toga da nas neko vrijedja ako nismo istomisljenici. Prvenstveno nam je potrebna kultura dijaloga, u svakoj sferi drustva, ne samo kada se radi o raspravi o stanju u DZ na Palama.Dr Gojko uputio zenu da operise karotide, jer su navodno zakrcene, pokazao kolor-dopler koji kosta 40 KM. Otisla ona u Focu, a ono zena hvala Bogu zdrava i sa nezacepljenim karotidama.
Dijete mi je dehidriralo i zavrsilo u bolnici jer je jedna doktorica mislila da ima upalu slijepog crijeva, a druga upalu mokracnih kanala. U jeku stomacnih viroza, mislim da je vjerovatnoca za gore dvije pomenute dijagnoze jednaka do 5%.
Dr Kosoric, spasila zivot nekolicini ljudi koje poznajem, i nije tacno da je priucena! Sada je epidemija zausnjaka i naravno da ce se prvo posumnjati na zausnjake, a mononukleoza ima slicne simptome. Pa sta ako neko ode kod drugog ljekara i ovaj mu opovrgne dijagnozu, toga je uvijek bilo i bice, a od monenukleoze se ne umire. Molicemo Boga da se greske ne desavaju kod gorih stvari, a ionako se za gore stvari ide u bolnicu.
Nova sestra u njenom timu ili ne (sjedi tamo za pultom) zvace zvaku i razgovara s pacijentima!!! (Ima duzu, tamniju kosu, viseg rasta oko 45 god.)
Kako se sestre zaposle tamo, bez ikakvog konkursa??? Samo osvanu u mantilima i rade. (Par njih je volontiralo, a to je neka druga prica.)Dr Blagojevic, ljudina i po, pravi narodni ljekar, koji ima pravi pristup prema pacijentima. Hvala Bogu ima ih jos, Dr Brana, Dr Simanic, da ne nabrajam ima ih jos. Ma ljekari su odlicni kakve su pojedine sestre, samo im jos fale mamuze i revolveri...
Labaratorija, tiha jeza. Bila sam primorana da radim nalaze u privatnoj laboratoriji i nije mi zao nijednog feninga koji sam dala. Nazalost, malo je ljudi koji mogu sebi priustiti privatnu praksu. Medjutim, ne bih slusala nervozne sestre koje psuju cak i Boga. Cak se izderala na mene jer sam joj ja 80. pacijent to jutro i oni nemaju vise sterilnog materijala. Pritom sam ja trudnica u poodmakloj trudnoci, svaka zena koja je bila trudna zna kako hormoni rade k'o ludi i kako svaka sitnica natjera suze na oci, a o "krupnicama" da ne govorimo.Sve sto sam napisala je ziva istina, stojim iza svake rijeci, ne u namjeri da nekog omalovazim, nego da pokusam da zajednickim naporima probudimo uspavanu savjest tog osoblja. Mislim da niko ne pljuje ni po kome nego iznosi svoja iskustva. Samo da ne ostane na onome natpisu iz Vlasenice: "Tesko Bogu sa nama kakvi smo."
-
05.09.2011. - 15:49:16 |IP adresa:94.250.112.xxx| Posjetilac
Kakvi bolesnici od ovog sto je postavio temu pa do poslednjeg.Draga gospodo kada vam nasto nije pravo i kada neko od osobja DZ bude nekorektan,napravi gresku vi napisite primjedbu i ubacite u sanduce za zalbe koje direktor redovno cita i obratite se u kancelariju za zastitu prava osiguranika u zavodu za zdravstvenu zastitu ili putem telefona ciji broj mozete procitati na vratima bas preko puta ambulante dr Gojka.Morali bi svi da prvo preispitamo sebe da li pravimo greske i da li smo korektni pa kad sebe proucimo onda da kvalifikujemo druge.
-
05.09.2011. - 16:01:00 |IP adresa:217.75.196.xxx| Posjetilac - re:Posjetilac napisa:Kakvi bolesnici od ovog sto je postavio temu pa do poslednjeg.
Vi ste nas napravili takvim svojim ponasanjem, zivce nam istanjili pa ovako lijecimo frustraciju
Nek se sada zapita svaka medicinska sestra:
Ili ce biti ljubazna i raditi svoj posao profesionalno ili ce njeno ime visiti na ovo mjestu ovdje ukazujuci na njenu neprofesionalnost.
-
05.09.2011. - 19:05:35 |IP adresa:81.93.87.xxx| slavko - Kapitalac
ja ja ocigledno da imate dosta nerjesenih stvari sami sa sobom pa sada kritikujete sve zivo, cak i kada se ustrjeli kapitalni primjerak!
pozdrav za sve doktore i medicinske sestre

-
05.09.2011. - 19:43:11 |IP adresa:94.250.124.xxx| suncica
Ja sam zdravstveni radnik(ne radim u DZ)i licno sam bila zgrozena odnosom medicinske sestre na pedijatriji.
Ta zena je sramota za struku!Licno sam je cula(jer je bila jako glasna)kako komentarise i taca pacijenta..to je NEDOPUSTIVO!
Ocigledno da je direktoru DZ potpuno svejedno kako se osoblje ponasa,samo da su svi na broju.
-
05.09.2011. - 20:47:30 |IP adresa:89.111.209.xxx| Posjetilac
Ljudi moji ja neznam zasto ovoliko prepucavanje,pustite da rade svi svoj posao,onda je dobro svima,navalila sam da idete kod privatnika iz jednog razloga,pa dame moje stalno govorite da niste zadovoljni radom dr i sestara.Male su pare sta oni rade,sta vide,i sta dozive,samo 24h bi vam bilo potrebno da ste sa njima nikada se vise nebi vratili u tu ustanovu.Iz licnog iskustva govorim to.Svega ima,bolesnog naroda najvise,ali preponosnih osoba i drcnih je bas bas previse.Priznanje odajem Dr Blagojevicu i njegovoj ekipi,koja je uvjek spremna na sve,na RAD,na DISCIPLINU,na BEZOBRAZLUK pacjenata,sve oni to sa takvom lakocom rade da im se naprosto divim u svemu,a za porodicne ljekare necu i ne zelim da komentarisem.Toliko-.
-
05.09.2011. - 20:54:07 |IP adresa:89.111.209.xxx| Posjetilac
MORATE DA SVATITE DA SVE SAME ZENE RADE I DA IH IMA NAVISE KOJE SU PRED PENZIJU,I KOJIMA JE SVE DODIJALO.HAHAHHAHA.DIREKTOR JE KRIV ZA SVE OVO,JER SVI MOGU SVE DA KAZU BILO GDJE I BILO KOME
-
05.09.2011. - 22:29:00 |IP adresa:62.101.132.xxx| Posjetilac - DRčni Gojko
Ne znam da li će mi u životu trebati internista, ne dao bog da to bude Gojko.Kad mi je trebao, tog dana je imenovani odredio do kog pacijenta prima, mada smo svi čekali u redu više od sata. Kad sam demostrativno pošao kući rekavši prisutnim da idem da se ne bi pobio sa njim, isti se pojavio na vratima da čika i izaziva, dakle prisluškuje iza vrata.Posle toga danima ga gledam neurednog, nezakopčanog, i stalno jede kroz hodnike.Ako ništa nisam u pravu, onda ne dam nikome za pravo da doktor može da jede u vrijeme kad zato nije vrijeme, a da kasnije koristi pauzu kad mu je određena.Gojko zna ko sam , ne jedi Gojko kroz hodnike, nije ugledno, nije higijenski.
-
06.09.2011. - 10:37:52 |IP adresa:94.250.102.xxx| Posjetilac
Mozda ti bas taj internista spasi zivot,mozda neces moci stici do druge zdrastvene ustanove.Dosta vise tih pljuvanja po dobrim doktorima,jer nikad niko ne zna ko mu moze zatrebati,a svi smo osjetljivi kad je zdravlje u pitanju.Gospodo cuvaj te svoje zdravlje da ne bi dosli kod ljekara koji vam ne odgovaraju,a obicno ti sto pjuju po njima prvi ce se zamoliti za pomoc kad dodje gusto i to bas ovim ljekarima.
-
05.09.2011. - 22:57:54 |IP adresa:62.101.132.xxx| **** - re:
"Pogledaj te malo....."
Pogledaj malo pravpis!!!
-
05.09.2011. - 23:39:16 |IP adresa:94.250.20.xxx| Posjetilac
teško je raditi sa zdravim ljudima,a sa bolesnim još teže.u DZ ima dosta problema,i narod je dosta u pravu.
ima nekoliko sestara i par doktora koji su zalutali u profesiju i samo sto ne tuku pacijente. to svi znaju.
medjutim,najmanje 90% sestara i doktora se trudi da radi profesionalno,a ponekad i oni imaju svoj loš dan.
doktori takođe rade u lošim uslovima,imaju dosta dežura u hitnoj i na mrtvozorstvima. tu su i redovne zamjene za godišnje odmore,tako da je često prevelika gužva i veliki dnevni broj pacijenata.
u DZ ima i nagomilanih starih dugova od sudskih sporova,oko 250 000 KM.
ima dosta i loših pravilnika od strane Fonda,pa pacijenti imaju nekad lošiji status ,nego kućni ljubimci u Evropi.
mora se priznati da je u proteklom post ratnom periodu bilo i desetak smrtnih slučajeva od nestručnih i neblagovremenih ljekarskih intervencija.većina tih ljudi bi bila živa i danas ,da su se rodili npr,u Kragujevcu.
pogotovo je problem što u 21. vijeku nema hitne službe koja dolazi na kućnu adresu,a to je posebna priča.
mislim da je problem kada pojedini specijalisti za odredjene bolesti dolaze jednom u 15 ili 30 dana .
ako hoćemo da budemo evropski grad,nešto ne štima.
slična je problematika što na Jahorini nema ispostave ambulante,makar cijelu sezonu,ako nema cijelu godinu.
a za Kasindo je sve vec receno.
žalbe,i to samo potpisane ,se mogu ubaciti u sanduce u DZ i biće razmatrane od direktorice i pravne službe.
mislim da bi menadžment trebao analizirati sve primjedbe naroda i korektne i zlonamjerne.
trebaju stručno analizirati kvalitet i profesionalizam za svako radno mjesto,i preduzeti nekoliko organizacionih i disciplinskih korekcija i mjera za cjelokupno poboljšanje kvaliteta usluga.
možda bi bilo dobro,da par ljudi obidje 3-4 DZ u Srbiji ili BiH i da primijene nove standarde.
-
06.09.2011. - 00:06:10 |IP adresa:94.250.112.xxx| Posjetilac
Kakav direktor moze uticati na vaspitanje i kulturu koji nedostaju kako osoblju tako i pacijentima to vam je gospodo isti narod.Mozda treba promijeniti narod,sve vas poslati u inostranstvo a ovdje dovesti bantu crnce njima bi bilo super.Pale plivaju u smecu,vode nema ni za ruke oprati niz Miljacku plovi smece,drzi se krupna stoka po centru grada,psi navalili ulicama proci se ne moze,prolijece se kroz crveno,prevrcu se klupe u setalistu,u posti guzve,saobracajne dozvole se cekaju na registraciji danima,penzije kasne uy to su i male,sve vise se umire od raka i srca ima li jos nesto da se zaboravilo.Vi se uhvatili radnika doma zdravlja.
-
06.09.2011. - 00:50:06 |IP adresa:62.101.133.xxx| Posjetilac - ima jos
Tacno, dr Blagojevic je profesionalac, ima ih jos smjernih i pouzdanih: dr Larisa, dr Bukarac, dr Stana...
Kakav narod, takva politika, takvo zdravstvo, skolstvo, socijalna zastita, elem kriza morala, svugdje, pa i kod pacijenata!
-
06.09.2011. - 11:36:29 |IP adresa:94.250.34.xxx| Posjetilac - re: ima jos
E cuj Bukarac! Njega prvo moras sacekati da popije kaficu na Platou, onda dodje...pa opet proseta...i tako svaki dan vise puta

-
06.09.2011. - 09:18:09 |IP adresa:217.75.196.xxx| Posjetilac - re:Posjetilac napisa:Vi se uhvatili radnika doma zdravlja.
I svi ostali koji se finansiraju iz budzetskih sredstava a koji odisu neprofesionalnoscu i neljubaznoscu ce doci na red, samo polako.
-
06.09.2011. - 12:03:13 |IP adresa:217.75.203.xxx| isidora
ima nas raznih to je tacno ali profesiju svi biramo i suludo je da medicinski radnik ocekuje SAMO mirisljave guzice jer nas bolest/nesreca zadesi kad se najmanje nadamo a da smo svi istusirani tokom citavog dana...po meni tesko.
odabrati profesiju koja je u "sluzbi stanovnika" a pri tom ocekivati da te niko ne ometa... po meni granici sa ludilom.
ako vec ima "teskih" pacijenata to ne znaci da medicinski radnik mora biti sa svima neljubazan.
kako god okrenem svi ovi argumenti ZA med. radnike padaju u vodu naspram ovih PROTIV.
ja u dom zdravlja ne idem ali nekad jednostavno zbog neke papirologije moram i tada bih ih generalno sve digla u vazduh jer onakav sistem i onakvi radnici nam definitivno ne trebaju. ono je dno dna a ako ih vec nije sramota svog neprofesionalizma onda podrzavam ovakve teme i 100% sam uz ljude koji imaju vremena da napisu svoja iskustva jer ako mi vec od plate oduzimaju finu svotu za plate toj gospodi onda u najmanju ruku mogu reci "dobar dan" i dovidjena".
ako ih nije sramota sugradjana koje sikaniraju boje li se boga? pada li im na pamet da bi se i oni mogli razboliti i u nekoj cekaonici cekati neku nadrndanu sestru ili doktora koji je negdje na fakultetu zaboravio da je iz humanih razloga izabrao to sto je izabrao.
pisite zalbe, nemojte se ustrucavati zalupati na vrata nesposobnom direktoru, pisite ovdje jer ako se vec oni ne stide mozda im neko od rodbine ukaze na sramotu.
-
06.09.2011. - 14:15:49 |IP adresa:94.250.127.xxx| Dazy - suludo je da medicinski radnik ocekuje SAMO mirisl
Lijepo sam objasnila da govorim o slucajevima zakazanih pregleda i dolazaka na terapiju, tada svako moze oprati guzicu i presvuci gace, a ne o hitnim slucajevima...
-
06.09.2011. - 14:16:10 |IP adresa:94.250.127.xxx| Dazy - suludo je da medicinski radnik ocekuje SAMO mirisl
Lijepo sam objasnila da govorim o slucajevima zakazanih pregleda i dolazaka na terapiju, tada svako moze oprati guzicu i presvuci gace, a ne o hitnim slucajevima...
-
06.09.2011. - 14:18:00 |IP adresa:94.250.127.xxx| Dazy - re:Posjetilac napisa:Kakvi bolesnici od ovog sto je postavio temu pa do poslednjeg...
Rekoh li da se ne moramo vrijedjati ako nismo istomisljenici???
-
07.09.2011. - 09:00:33 |IP adresa:94.250.78.xxx| Paljanin - problem
Bolim me glava,povracam i tri puta na dan padam u nesvjest ! da li sam ja normalan?
-
07.09.2011. - 20:12:10 |IP adresa:89.111.222.xxx| Posjetilac
SVE POHVALE ZA PRVENSTVENO MEDICINSKE SESTRE A ONDA SVE POHVALE BEZ KOGA DOM ZDRAVLJA NEBI BIO ONO STO JESTE DR.BLAGOJEVIC,DR DJURICIC,DR MILAN GLUHOVIC.....SAMO NAPRJED I TAKO NASTVAITE I MI PALJANI NECEMO IMATI PROBLEMA,NECE BITI SETNJE DA IDEMO KOD NEKOG DRUGOG DOKTORA ILI U NEKU DRUGU USTANOVU.SVE NA JEDNOM MJESTU
-
07.09.2011. - 22:07:35 |IP adresa:94.250.18.xxx| ironi
Zvanje medicinskog radnika je jedno od zvanja koje naviše poštujem , kso i ljude koji se odluče baviti tim pozivom.
Međutim, nažalost, sve češće se srećem sa krajnje nehumanim i neljudskim tretmanom u zdravstvenim službama. Mislim da ovaj narod mora bolje da se organizuje i udruži, da se bori protiv ovakvih stvari. Mogli bi osnovati neku vrstu udruženja npr. za nezaposlene pravnike, koji bi se bavili tim stvarima, neka nevladina otganizacija ili sl... Ko je bolje upućen u te stvari mogao bi biti od pomoći.
Komentari ''zašto ne ideš privatniku'', draga gospodo, od moje plate se odbija za zdravstveno osiguranje. Da imam priliku, uzela bih taj novac, odnijela na privatnu kliniku i doplatila koliko je potrebno za normalan tretman.
i dodala bih još i GOSPOJE koje ovjeravaju knjižice na listu neljbaznih zdravstvenih radnika
-
07.09.2011. - 22:24:37 |IP adresa:94.250.72.xxx| Posjetilac
Posto sam oprjedjeljen kod dr Kosoric,i vidim neke primjedbe na doktoricu i njene nove sestre,morao sam da se ukljucim u diskusiju i da pohvalim Tim 2,prvo doktoricu i nove sestre koje su jako ljubazne i na telefon kad pozovete i kad dodjete ,za razliku od proslih sestara koje su bile drcne i neljubazne.Cak sestra koja radi sad u timu 2 imao sam priliku da je sretnem i u hitnoj kada sam djete dovodio i tada je bila jako ljubazna.SVE POHVALE ZA TIM 2.
-
08.09.2011. - 13:50:18 |IP adresa:81.93.87.xxx| Paljanka
Upravu si Majo doktor i sestre na pedijatriji su KATASTROFA!Kome mi vodimo dijecu.
xW
-
12.09.2011. - 15:27:47 |IP adresa:81.93.87.xxx| paljanka - dz
Dr Blagojevica za direktora doma zdravlja!!!
-
13.09.2011. - 09:31:58 |IP adresa:94.250.53.xxx| ana
Ja nemam riječi da opišem ovo blaćenje, ja sam majka troje djece i zaista sam često u DZ. Moj porodični ljekar je DR Vera Trifković kada god sam pozvala njen tim da pitam mogu li dovesti dijete nikada nisam bila odbijena, znači ljubaznost njenih sestara je na nivou, a ja sam pogotovu zadovoljna sa sestrom Kosanom. Doktorica Vera je vrhunski stručnjak i ne bi je mijenjala ni za koga, a Dr. Peđa Blagojević je jedini čovjek koji je zaslužan da bude direktor DZ Pale. Ostale ne bih komentarisala jer hvala bogu nisam imala potrebe da im se obraćam do sada.
-
13.09.2011. - 11:33:03 |IP adresa:94.250.123.xxx| Posjetilac
BLAGOJEVIC ZA DIREKTORA....ODLICNO...HAJDE DA POKRENEMO TO NESTO U PALAMA DA SE TO OSTVARI,NEMAMO KORISTI OVDE NI PLJUVATI NI FALITI,,,,PREDRAG BLAGOJEVIC DIREKTOR
-
13.09.2011. - 15:02:15 |IP adresa:94.250.44.xxx| Posjetilac
DSobre predizborne kampanje da se falim sam kad me niko nece da pohvali.Kakve veze imaju stranke sa etikom i moralom,u strankama su danas ljudi koji to dvoje nemaju zato nam je ovakvo stanje u svim strukturama u drustvu,tesko nama dok se o svim porama zivota odlucuje stranacki.
-
13.09.2011. - 13:58:17 |IP adresa:94.250.116.xxx| Posjetilac
sto mijenjate direktora tako cesto. 15 godina je bila direktor dr vera trifkovic,kadar sds.bila je 2,5 godine,dr vesna spremo iz pdp,koja je sada u parlamentu bih. direktorica dz pale je sada ,tek 6 mjeseci, dr mladjenka dragas iz pdp,koja je izgradila i preporodila raniju opstinu istocni stari grad.pa i dr blagojevic je bio u 2 mandata,u palama i gradu,odbornik i kadar pdp. u cemu je problem.
u kadrovskim listama stranke, u direktoru ili u pdp. dz pale sa ispostavama ima 67 radnika iz stranke pdp i sve je to kadar i uporiste pdp.ne znam sta se onda narod zali na ostale doktore i sestre koje nisu u pdp. nonsens.
valjda bi trebalo da su svi profesionalci koji se zaposljavaju i rade svoj posao po hypokratu,a ne po bilo kojoj partiji,ili ih partija stiti od gresaka.
-
13.09.2011. - 21:21:15 |IP adresa:94.250.13.xxx| X
PEDIJATRIJA ALI OBJEKTIVNO KATASTROFA I OVA JE RIJEČ PREBLAGA KAKAV IM JE RAD I ODNOS PREMA NAMA KOJI DOĐEMO SA DJECOM
-
14.09.2011. - 09:22:16 |IP adresa:217.199.131.xxx| Posjetilac
Ja sam pedijatrijom zgrožena, takođe. Sestre su krajnje neljubazne i drske. Doktor pokušava nešto ali slabo mu ide. Nekad mi izgleda kao da je pustio sestrama da vode glavnu riječ. A Milošević kad dođe..... Šta da vam kažem. Čovjek puši u ordinaciji dok pregleda djecu
-
14.09.2011. - 13:44:42 |IP adresa:217.199.131.xxx| Posjetilac
A da naravno POHVALE ZA GINEKOLOGIJU SESTRE dr TOPIĆA
-
14.09.2011. - 12:48:02 |IP adresa:81.93.87.xxx| Posjetilac
Sve pohvale za tim1 i dr Miru Trifkovic Kautin!
-
14.09.2011. - 12:49:21 |IP adresa:94.250.75.xxx| nina
Sve pohvale za doktroicu Aleksandru Kosoric i njen tim, kao i za doktora Pedju Blagojevica. O Ostalima kao Miri Kaurin je suvisno pricati. Sama sam iskusila njenu strucnost koja je veoma diskutabilna a da ne govorimo o pogresnim dijagnozama. Pohvale i sestrama u labaratoriji a ostalima katastrofa. nadobudne.
-
14.09.2011. - 12:50:50 |IP adresa:81.93.87.xxx| Posjetilac
Sve komentare sam procitala i same kritike bar zenski svjet je mogao pohvaliti sestru Miku Paradjina sa ginekologije. Nevjerujem da je iko od nje dozivio neprijatnost a godinama radi u DZ
-
14.09.2011. - 14:01:35 |IP adresa:217.75.194.xxx| posjetilac
Draga Nina ne znam samo odakle ti pravo da komentarišeš stručnost dr Mire, koja se medicinom bavi preko 40 godina i jedna je od najboljih dijagnostičara sa ovih prostora još i prije rata.raspitaj se malo koliko je osoba spašeno zahvaljujući toj kako je ti nazivaš "diskutabilnoj" stručnosti.uostalom ako ti ona ne odgovara, imaš druge "stručnjake" pa će ti oni uspostaviti dijagnozu koja bi ti odgovarala.
-
14.09.2011. - 14:54:56 |Registered| Milan 10
najgori tim u DZ je tim Ljubice Zelen Herlete,,, ona lijeva sa strane šaltera koda joj zdrav zub vadiš kad nešto tražiš.
-
14.09.2011. - 22:37:45 |IP adresa:46.239.4.xxx| Posjetilac
Pozdrav i podrska dr. Mladjenki Dragas za koju sam siguran da ce uvesti red u nas Dom zdravlja.
Cestitka i na dobijenom projektu opremanja Centra za mentalno zdravlje vrijednog 50 000 km
-
16.09.2011. - 00:23:17 |IP adresa:94.250.8.xxx| milanesse
Samo zelim da prokomentarisem navode da rtg tehnicar nekada nije tu ili prima odreceni broj pacijenata.Tamo sam stazirao 9 mjeseci (na stomatoloskom odjeljenju) pa da vam dam tacne informacije.Gospodin Rasevic u datom vremenu (od 12 do 13 h) nije bio tu samo u slucajevima kada je zbog hitinh intervencija morao sici sprat nize, na glavno rtg odjeljenje,A za drugo...zbog trenutne situacije i nestasice filmova on je bio prinudjen da prima odredjeni broj pacijenata.Ako ima samo npr. 6 filmova za rad on ne moze nikako napraviti grupni snimak pa da svi budu zadovoljni vec moze samo 6 sretnih osoba da budu usluzene.Toliko...
-
16.09.2011. - 21:30:13 |IP adresa:94.250.31.xxx| Posjetilac
tim dr Branke je super kvalitetan i ljubazan
-
18.09.2011. - 12:07:18 |IP adresa:94.250.125.xxx| Maja
Sve pohvale za dr dr Branku i njen tim, kao i za dr Vesnu Spremo.
-
18.09.2011. - 17:32:02 |IP adresa:94.250.125.xxx| Ogi
Treba zaista imati ljudskosti, i zaslužno nositi bijeli mantil.
Tužno je što ga nosi dr Dragica Simanić, na žalost moje cijele porodice.
Ali na sreću ima doktora koji neće odbiti da pomognu bolesniku u nevolji.
-
21.09.2011. - 12:53:24 |IP adresa:94.250.85.xxx| Paljanka
Da ne zaboravimo Dom zdravlja.Na jednom mjestu toliko neljubaznih to još nigdje nema.Čast izuzecima kao i svugdje.Najgori tim trenutno dr.Kosorić , a ne zaostaje ni dr.Ljubice, ovdje mislim na sestre koje su blago rečene očajne.
-
22.09.2011. - 22:05:55 |IP adresa:94.250.126.xxx| Posjetilac
Ma popustite sestre vise iz tima 2 jer ja sam jedna od tih sestara koja radi u timu 2 i samo me interesuje ko to toliko pljuje po nama.Radimo kolegica i ja 2 mjeseca u timu 2 i do sada nismo imali nikakvi problema sa pacijentima a ni pacijent sa nama.Gospodo prestavite se ako ste imali problem sa sestrama iz tima 2 i reci te konkretno zbig cega, takodje sa dr Aleksandrom,neka kaze neko da je vracen i da mu se nije izaslo u susret.Ma daj te ljudi,najlakse je po nama a niko ne vidi sta su nam nametnuli da radimo kao da smo zaposleni u pisarnici a ne u zdrastvenoj ustanovi.Doslo je takvo vrjeme da im je bitan papir a ne pacijent,pa opletite malo po tim sto idu na stetu i vama i nama.Morate da malo shvatite i nas zdrastvene radnike,ne kazem da smo mi idealni ali treba da postoji razumjevanje obostrano. Nadam se da ce se naci neko da malo kritikuje ministarstva a da nas popusti.Sa kulturnim pacijentima nikad nije bilo problema jer oni su shvatili sta je porodicna med.
-
27.04.2012. - 21:00:19 |IP adresa:94.250.119.xxx| Paljanin - Paljanin
"Gospodo prestavite se", "reci te", "Ma daj te"
Vi ste zdravstveni radnik?
Koja skola je Vama dala diplomu sa ovakvim pravopisom?
Da li znate koliko ste se osramotili ovom porukom?
-
22.09.2011. - 15:27:02 |IP adresa:94.250.66.xxx| ana
Molim te, kada ti je rođendan da ti kupim pravopis srpskog jezika?
Kada toliko braniš rad kvazi doktora i sestrica u DZ, onda lijepo, blago nama, predstavi se. Sve mi se čini da znam ko si....hahahahahha
-
23.09.2011. - 10:12:55 |IP adresa:81.93.87.xxx| Anonimna - .....
Bas ima besposlenog naroda i nije ni cudo sto je sve naopako krenulo. Ti isti sto ih ovdje blatite i ogovarate sigurno ne provode vrijeme na netu, vec u dnevnim i nocnim smjenama spasavajuci zivote. Istina jeste da ih ima da ne zele nekada da rade, ali oni nisu krivi za to vec drzava koja im nije rpuzila odgovarajuce uslove za rad, samim tim oni sve i da hoce da pruze potpunu njegu bolesnicima nemaju odgovarajuce aparate i sve ostalo sto je potrebno za rad domu zdravlja ili klinickom centru, pa prema tome ne krivite doktore i medicinske sestre, JER NISU KRIVI ZA TO!!!!!
-
23.09.2011. - 11:04:17 |IP adresa:94.250.74.xxx| Posjetilac
Bolje bi bilo da se malo vise radi a manje diskutuje,jer mi jesmo narod koji samo znamo da pricamo a malo da radimo,vjerovatno da smo zaposleni vise da nebi ovdje sada imali vremena da komentarisemo ,ovo i ovako nista nam ne donosi.LJudi zasucite rukave i radite a manje komentarisite i svima ce biti dobro,jer ako hoces da imas onda svaki momenat iskoristi da nesto privrjedis a ne da ispijate kafe i druge da olajavate jer niko u ovom sistemu nije idealan.
-
23.09.2011. - 12:25:21 |IP adresa:89.111.250.xxx| Milica - odgovor
Ne mogu a da ne odgovorim ovom sto je ocigledno medicinski radnik i koji je očigledno zadravstveni radnik. Pa gospodine ili gospodji i vi takodje visite ovde zapostavljajuci svoj posao i braneci neodranjivo, oni imaju redovne i vrlo visoke plate za ono sto rade. a kako rade znamo. U prevodu nemaju pojma, kada dodjete u neku medicinsku ustanovu izvan ove zemlje, ono što ce vam prvo reci je to da dijagnoza nema veze sa pamecu. A to oko privatnih klinika, zasto bi isli u privatne klinike, kad vec debelo placamo zdravstvene usluge. Neka se reformise zdravstvo i daju nam mogucnost da se lijecimo gdje hocemo i kod koga hocemo, pa cemo vidjeti kolliko medicinskog osoblja ce radi. O njihovoj kulturi ne treba ni govoriti, kako li su samo ljubazni u svojim privatnim klinikama. Ali skoro ce i ovo doci na red. Do tada nam preostaje nacin borbe zabiljezen u periodu istorije zabiljezen kao Prvobitna zajednica.
-
27.09.2011. - 11:13:45 |IP adresa:195.222.43.xxx| Posjetilac
Što se tiče ljubaznosti ja bih pohvalila dr Bukarca i sestru Tanju koja radi s njim u timu, sa pedijatrije bih pohvalila dr Markovića- stvarno je ljubazan a Milošević- bezobrazan, nekulturan, psuje, neće da objasni šta je djetetu, puši u ordinaciji, drzak... Možda je stručan ali ponašanje i pristup su užas. U Kasindolu je još gori. Sestre sa pedijatrije neljubazne tako da ja dijete vodim u Sarajevo na Otoku u Dom zdravlja ili u Hitnu kod Merkatora ili u bolnicu Jezero.
Na ginekologiji je ljubazna dr Vesna.
Prema meni je ljubazan bio i dr Gojko ali jeste malo drzak inače.
Uglavnom teško onom ko nema alternativu i odluči se da čitavo liječenje provede u DZ Pale!
-
27.09.2011. - 18:13:31 |IP adresa:94.250.36.xxx| Posjetilac
Mozete da pricate sta hocete i protiv god koga hocete, ali dr Milosevica treba ustati i spomenuti.
-
27.09.2011. - 20:24:52 |IP adresa:213.113.53.xxx| hm
Pa pobogu zar treba tolerisati pusenje u ordinaciji,nije Milosevic kriv nego onaj ko mu je PRETPOSTAVLJENI,i ne samo za to nego za ove sve lose primjedbe oko zdravstva.Dovedite covjeka koji ce voditi o svemu racuna,pa da vidite hocel biti nepristojnih i doktora i sestara.Ovako je samo "Trla baba lan da joj prodje dan".
-
19.11.2011. - 17:51:25 |IP adresa:213.196.115.xxx| savic jelena
dom zdravla pale.pomazu i lijece ljude.pa daj sta bi vi da vas malo doktori pronosaju.svi su ok.pozdrav za doktora gojka i anjela doktora blagojevica
-
27.04.2012. - 10:50:44 |Registered| robert - Dr. Gojko
Meni je licno doktor Gojko porodicni ljekar. Jeste da je pretrpan sa poslom jer ujedno je i porodicni, mada ne bi trebao da bude, ali zbog malog broja zaposlenih mora da obavlja i tu funkciju i pored nje je internista. Nikad nisam imao zalibi na njegov rad i izuzetno ga cjenim kao covjeka i kao strucnjaka. Naravno i ja sam morao da cekam da dodjem na red ali ako ne uspijem prvi dan onda drugi uvjek. Sve pohvale za gospodina dr. Gojka
-
27.04.2012. - 18:56:45 |IP adresa:78.43.66.xxx| Posjetilac
registrovana mi je cijela porodica kod dr. Ljilje Granzov-kozlina.imao sam zaista neprijatno iskustvo ne ponovilo se nikome, sin mi je rodjen sa sindaktilijom tri prsta(spojeni prstici) i operacija je radjena u Beogradu kod poznatog prof.dr. Dragana Zamaklara jednog od najvecih strucnjaka u Evropi u oblasti djecije plasticne hirurgije.Operacija je uspjesno prosla kao i dva previjanja na univerzitetskoj djecijoj klinici u beogradu i po povratku na pale za sledece previjanje javljam se svom porodicnom doktoru. tada se desava pakaodr,Ljilja upucuje svoju sestru Drasko da previje i ona to uradi medjutim posto sam posumnjao da nije to dobro uradjeno nazvao sam dr.Eric Drazena spec.plasticne hirurgije u bolnici Foca i kadami je on opisao postupak previjanja vidio sam da je moj strah bio opravda.sledece previjanje odlazim u kasindo i spec.plasticne medicine odmotava prstic i konstatuje da je unisten inplantat zbog NESTRUCNOG PREVIJANJA(o tome posjedujem nalaz i misljenje ljekara).Po povratku na Pale istog dana odlazim u DZ trazeci da odmah doticnoj medicinskoj sestri zabrane rad do daljnjeg da nebi unistila jos necije djete zam direktora je rekla da ona to tom prstu zahvaljujuci stune moze.Iako sve troskove snosim sam to nije toliko vazno vec je vazna patnja malog andjela od dvije godine, a oni su slijepi na to ili nece da vide.Nedavno su tu istu sestru kao nagradu prebacili u Hitnu pomoc da tamo UNISTI JOS NEKOGA KOME JE MOZDA ZIVOT U TOM MOMENTU UGROZEN.PA DOKLE VISE LJUDI SA TAKVIM ZDRAVSTVOM I ZDRAVSTVENIM RADNICIMA.Moje dijete je imalo poslije jos jednu operaciju na istom prstu zahvaljujuci strucnosti zdravstvenih radnika.I dan danas mi nije jasno zasto pomenuta doktorica ako nije bila sigurna u strucnost svoje med sestre nije sama previla prstic dali je to muko moja predji na drugoga ili sta vec.Zasto ih je SRAMOTA ako su nestrucni ili ne znaju da to javno priznaju i upute na strucne ljude jer zdravlje i ljudski zivot nije za igranje.OVO SAM NAPISAO SAMO KAO PRIMJER KAKVI SU NASI MEDICINSKI RADNICI I KAKVI LJUDI BRINU O NAMA I NASIM ZIVOTIMA A ZATO DOBIJAJU BOGAMI DEBELE PARE. D O K L E V I S E ?
-
28.04.2012. - 09:37:42 |IP adresa:94.250.32.xxx| Veca
Besposlen pop i jariće krsti... samo komentarišite,a čim vas nešto i najmanje bolucene opet ćete u DZ Pale, a tamo ste uvijek manji od makovog zrna...
-
28.04.2012. - 10:08:35 |IP adresa:94.250.106.xxx| lela
Zaista dr Miloševića treba ustati pa spomenuti, obzirom da je stručnjaka
bar što se tiče pedijatrije vrlo malo,
bolje je i da puši u ordinaciji nego da ne radi nikako, kad na već ne možemo da biramo, kad on ode ko će nam liječiti djecu, strah me na to i misliti...
-
15.05.2012. - 20:09:37 |IP adresa:46.239.45.xxx| Posjetilac
E moji Paljani pa vama ni doktori ne valjaju,zapitajte se kakvi ste to ljudi kad ogovarate one koji vam zivot spasavaju.
-
17.05.2012. - 09:36:03 |IP adresa:94.250.49.xxx| Posjetilac
vidim da ima svakakvih komentara.Kazete uraditi reformu,ako hocete da je uradite kako je na zapadu to izgleda ovako.
Jedan dan dodjete i idete u racunovodstvo da se vidi koliko treba da platite pregled i da li to mozete da platite pa poslije toga idete kod sestre da zakazete pregled,pa tek onda kod doktora.Znaci moze vam se desiti da budete primljeni tek za 7-10 dana.A vi ovde budete primljeni odmah ali vam smeta sto doktori ne pricaju sa vama o zimnici.Ali ja bi vas pitao jos nesto?Kakvi bi vi bili kada izadjete iz nocne dezure pa nastavite da radite primite 30 pacijenata,vi kakvi ste bi ujedali.Jos nesto jedan rece da bi pucao a nema cime,ko si ti da to radis?kako bi bilo ti nekog mrko pogledas na uluci a on spuca samar.Najbolje bi bilo da nema uopšte doma zdravlja na palama.To je nabolje rjesenja za vas.
-
17.05.2012. - 12:59:50 |IP adresa:217.75.196.xxx| Posjetilac
na zapadu nema ni obaveznog izdvajanja za zdravstvo.ako se hoce imati posla i doktor i medicinska sestra moraju imati osmjeh od uva do uva a i biti strucni u poslu da bi privukli pacijente.neko citav zivot izdvaja za zdravstvo a i desi se da godinama ne ode kod doktora.kad ode onda ga sikaniraju i slaju od jednog do drugog a ceka vjecnost.
-
17.05.2012. - 11:40:00 |IP adresa:94.250.54.xxx| Posjetilac
Smatram da doktori u našem Domu zdravlja rade najbolje što mogu. Jeste da ima možda loših primjera, ali sve se da ispraviti, niti oni mogu uvijek biti raspoloženi, niti smo i mi uvijek tolerantni. Imam dvoje djece, kao i sva malo malo pa prehladjeni, nikad mi se nije desilo da me nisu primili, ako nema porodičnog ljekara, ima pedijatar, ako on nije tu ili je četvrtak pa se dijele inekcije, onda je tu hitna, nikada me nisu vratili. Niti poznajem koga lično, niti imam neke preporuke, već su u DZ i doktori i sestre ljubazni i dobri, i izaći će svakome u susret koliko je to u njihovo moći. Moramo znati da nekada silna papirologija koja im je nametnuta umnogome može da ih omete, tj. uspori u radu, ali to mi jednostavno nećemo da shvatimo. Moramo da imamo i strpljenja i vaspitanja, i doktori su ljudi, imaju granice umora, i fizičkog i mentalnog, razni pacijenti dolaze, za svakog se nadje i vremena i uho i oko, mislim da umnogome sami pacijenti doprinesu lošoj slici, a ne sestre i doktori.
| < Nazad | Dalje > |
|---|













