ponedjeljak, 24. novembar 2014.

Pale live! Urban info portal

Palelive.com YouTube kanal Prati nas na Facebook-u! Prati nas na Twitter-u!

El. pošta Štampa

Dodik uvjeren da SNSD pobjeđuje u Palama

Lider SNSD-a Milorad Dodik izjavio je da opoziciono djelovanje SDS-a na nivou Republike Srpske neće ugroziti saradnju na nivou BiH, kao i da je uvjeren da će SNSD pobijediti na lokalnim izborima u Bijeljini, Istočnom Sarajevu i na Palama. "NJihovo opoziciono djelovanje nije argumentovano i više je riječ o paradiranju pojedinaca kao što je (Vukota) Govedarica, koji misle da će galamom skrenuti pažnju", rekao je Dodik.


Dodik naglašava da je zbog očuvanja pozicije Republike Srpske na nivou BiH potrebno okupljanje svih političkih predstavnika iz Banjaluke, a da to ne znači da partneri na nivou BiH moraju da djeluju zajedno i na nivou Republie Srpske.

On kaže da SDS neće pobijediti SNSD u Banjaluci na predstojećima lokalnim izborima.

Dodik je istakao da je Vlada Republike Srpske u posljednjih nekoliko godina u Bijeljini uložila oko 200 miliona KM u razne projekte poput nove bolnice, obilaznice, podsticaje u poljoprivredi.

On je za "Pres RS" rekao da je na Palama izgrađena Osnovna škola "Srbija", zatim zgrada ekonomskog i pravnog fakulteta, tunel Stambolčić, a da pri tom, kako je rekao, lokalna vlast nije u stanju da zakrpi rupe na putevima.

Dodik je naglasio da Vlada Srpske svoj posao radi dobro i da nema nikakvih ozbiljnih razmišljanja o rekonstrukciji, već da je jedino potrebno riješiti pitanje novog ministra pravde. "Već se razgovara sa čovjekom koji bi trebalo da dođe na tu poziciju", kaže predsjednik Republike Srpske.

Dodik je najavio da će oko 20. jula u Banjaluku doći prvi zamjenik direktora Sberbanke s kojim će biti razgovarano o daljoj saradnji kada je riječ o ruskim investicijama na ovim prostorima.

Na pitanje šta misli o inicijativi bivšeg britanskog diplomate Ajvora Robertsa o novom Berlinskom kongresu i crtanju granica na Balkanu, Dodik je odgovorio da za tim nema potrebe jer, kako je naveo, nikakav Berlinski kongres ne može da riješi probleme.

"Jedino rješenje je da se mi dogovorimo. Ili da napravimo funkcionalnu priču čiji će krov biti nešto što se zove BiH i mi iz RS nismo protiv toga. Ili da se dogovorimo da se raziđemo, a mi smo i te kako za takav dogovor", istakao je Dodik.

Predsjednik Republike Srpske naglašava da se, kada je riječ o Srbiji, dobra saradnja podrazumijeva bez obzira ko je na vlasti tamo ili u Srpskoj, te očekuje da odmah nakon formiranja Vlade Srbije bude održana sjednica Savjeta za saradnju RS i Srbije.

On kaže da još nije razgovarao sa novim predsjednikom Srbije Tomislavom Nikolićem o dolasku u Banjaluku. "Vjerujem da će sjednica Savjeta za saradnju biti prilika da dođe u Banjaluku", rekao je Dodik.


(www.palelive.com / Srna)



Tagovi: Milorad Dodik  SNSD  
Dodik uvjeren da SNSD pobjeđuje u Palama
Komentari (73)
  • B_r_K  - Suma informacija

    Nije mi jasno zasto ova informacija zasluzuje da bude objavljena? Sta je to posebno intelektualno primislio predsjednik? Kad pokrene privredu na Palama, onda ce me mozda zainteresovati misljenje ove persone. Da ne bude zabune, apolitican sam, a u posljednje vrijeme objavljujete informacije koje su nebitne. Palelive treba da ostane nezavisan...
    Evo jedna informacija koja zasluzuje da je objavite, a tice se priznavanja diploma bh.fakulteta i univerziteta u Austriji. Ovo treba da bude top vijest!

    http://www.dw.de/dw/article/0,,16083671,00.html

    U navedenom clanku su dva podlinka u kojima mozete da pregledate koje su institucije priznate odn.nepriznate. Nadam da cete sve dobro istraziti i objaviti spisak svih nasih nepriznatih diploma u Austriji.

  • Posjetilac

    Zbog toga sto Pokret ima kandidata za nacelnika, a PDP nema, SDS ce pobijediti na Palama :!:

  • Logika  - Ugled i sposobnost

    Kakva je ovo logika? Valjda je ugled i sposobnost kandidata bitna.

    Treba glasati za najsposobnijeg a ne ze PDP, SDS, Pokret, SNSD.

    Ljudi, bira se domaćin koji će nam kuću kućiti a ne partija.

  • Posjetilac

    Ko je kandidat pokreta za načelnika?

  • Posjetilac

    Ne znam čemu ovakav komentar? Pomalo je neozbiljno, da ne kažem smiješno, da jedna velika stranka poput SNSD-a unaprijed traži krivce za svoj eventualni neuspjeh. Nije mi jasno zašto bi činjenica da Pokret, ili bilo koja druga stranka, ima svog kandidata trebala da utiče na to da SNSD dobije ili ne dobije izbore. Gospodo draga, izađite sa adekvatnim programom i kandidujte adekvatne ljude pa ćete sigurno pobjediti. Ili što bi rekla jedna stara poslovica "Ne uzdaj se u sreću, nego u samog sebe"

  • Zverka

    Na žalost i ja se bojim da je tako, da su svi svoje kandidovali SNSD bi dobio ''glat'' izbore, a ovako biće guravo. Tuga ako se opet ništa ne promijeni, ovi su stvarno dodijali i ništa nisu uradili...

  • Posjetilac
    Citat:
    On je za "Pres RS" rekao da je na Palama izgrađena Osnovna škola "Srbija", zatim zgrada ekonomskog i pravnog fakulteta, tunel Stambolčić, a da pri tom, kako je rekao, lokalna vlast nije u stanju da zakrpi rupe na putevima.


    dodik ce doci da otvori sportsku dvoranu u palama uoci slave opstine 27.8. jer je vlada rs dala 1,5 milion

  • Posjetilac

    Nikolu Lazarevica za nacelnika EKOLOSKA PARTIJA REPUBLIKE SRPSKE :!: :!: :!:

  • Posjetilac

    Pobijediće SNSD, malo morgen! Građani Pala stvarno "treba" da ukažu povjerenje ovoj stranci valjda što je, kao vladajuća, do temelja institucionalno opustošila i kaznila Pale jer je tu stvorena RS!

    Školu je napravila Srbija. Istina da je tunel u Stambulčiću napravila Vlada, jer se već nekoliko godina njime vozimo!!!

    Samo koliko "oni" u BL godišnje potroše za reprezentaciju, poklone i drugi luksuz,neka toliko ulože kod nas, mi bi bili na *****.

    Ih, "blago" nama ako pobijede! Izvršiće obećanje Dodika da će od Pala napraviti kalinovik.

    U pamet se braćo Paljani!!!!!!!

  • Posjetilac

    Kalinovik se pise velikim pocetnim slovom.

  • Posjetilac  - Знам ја

    Ма он је у многе ствари увјерен. Између осталог и да је Саво Шимуновић (треба Шумановић) највећи српски сликар.
    Може се погледати на 1 мин и 2 сек видеа и мало теже чути од демонстраната који су правили буку због уништавања парка у БЛ:
    http://www.youtube.com/watch?v=B81F2vyt_a0

  • Posjetilac  - Срећа, није одавле!

    Хоће ли Душан Ковачевић морати да мијења реплику Луке Лабана у драми Професионалац?
    "Сава Шимуновић је наш најбољи сликар. Да сам ја сликар и ја бих тако сликао."

  • buco

    Овом приликом подсјећамо господина Додика да је прећутао веома битне чињенице везане за учешће општине Пале у поменутим пројектима.
    Наиме, општина Пале је учествовала у изградњи Основне школе „Србија“ са милион марака, којима је ријешено конплетно вањско уређење, уз напомену да се још увјек чека изградња фискултурне сале чију су обавезу преузеле Владе Србије и Републике Српске.
    Када су у питању зграде факултета, господин Додик би морао знати да је зграда Правног факултета завршена 2005.године, када он није био премијер а да је изградњу зграде Економског факултета општина Пале такође помогла са 250 000 КМ.
    И на крају, највећа нестина у горе поменутој изјави јесте изградња тунела Стамболчић који још увјек није завршен а да се још увјек користи постојећи тунел који је изградила Аустроугарска прије сто година.
    Због свега наведеног, Општински одбор СДС-а Пале поручује господину Милораду Додику да грађани Пала више вјерују својим очима него његовим нетачним изјавама, на шта ће се и сам увјерити 7. октобра када исти ти грађани казне СНСД и њихову већ познату полтику лажних обећања.

  • Posjetilac

    U Banjaluci ce pobijediti..
    Bijeljini- NEMOGUĆE
    Palama - U DOMENU TEORIJE
    Sokocu - PROSTO NEVJEROVATNO
    Istočnom Srarom Gradu - PROSTO NEVJEROVATNO
    Istočnoj Ilidzi - NADA ZADNJA UMIRE
    Istočnom Novom Sarajevu - NADA ZADNJA UMIRE
    Trnovo - MOGUĆE

  • Posjetilac  - poraz snsd

    AJDE OBJAVI JA ODGOVARAM SVAKAKO JA DOGORILO!

  • hm

    Ja nevidjeh da su ni SNSD ni SDS napravili nesto znacajno za Pale (mozda malo pred izbore).Budimo realni, zar nije vrijeme i da nekim drugim damo sansu,zasto samo te dvije stranke???!!!

  • OjO

    Bravo! Kao da se cijeli svijet oko ovih stranaka vrti.

  • posjetilac

    Milorad Dodik je tako slatkorjeciv i obecavajuci kad njemu treba ili stranci uoci izbora,zna manipulisati masom, odlicno se snalazi i uspjeva mu u tome. Ali neka on osposobi i pokrene privredu na Palama i zaposli bar 500 radnika, nebi se onda trebao plasiti za glasove i rezultat SNSDa na Palama, nebi ga tad skinuo ni Karadzic da se iz Haga vrati,a isto vazi i za SDS i ostale, pokazite na djelu rijeci koje pricate i obecanja koja dajete, napravite nesto konkretno, da narod osjeti, pa se nebojte ni SNSDa ni Dodika. Samo se slikate sa kojekakvim plaketama od kojih narod ama bas nikakve koristi nema. Po mojoj slobodnoj procjeni svi ste vi u 10 deka.

  • Posjetilac  - Realno

    U Palama, bukvalno, ''vladaju'' dvije stranke- PDP i SDS.
    Nesto ne vidim nikakav napredak zahvaljujuci pomenutim strankama.
    Ako nisi u PDP-u ili SDS-u ne mozes ni razmisljati o zaposlenju.

  • Posjetilac

    A ko zaposli onolike ljude u Elektrodistribuciju, ko zaposljava u Sumarstvu, PIO, zavodu za zaposljavanje, ko u bankama, olimpijskom centru, studentskom centru..... ???

  • Posjetilac

    Jedina suva istina od svih komentara! Ali stoprocentno!

  • Pokretas

    Ajte ljudi nemojte nam vrijedjati inteligenciju. Ne pravi infrastrukturu ni SNSD ni SDS, ni bilo koja druga stranka. To su samo nase pare koje se preusmjeravaju tamo gdje stranke u vlasti odluce. Nije vlast ni u Palama, a ni u Vladi transparentna, ne radi po volji naroda, nego dobija izbore na hooo ruk "pravljenju" puteva, skola, fakulteta, na obecavanju kula i gradova, dok mi sve dublje i dublje tonemo, vezujuci se za licne i stranacke interese.


    U ovoj drzavi treba da se obezbjedi rad tuzilastva i sudova, da pohvataju lopove i kriminalce, a ne da vlasti rade sa njima talove. U ovoj drzavi treba da se pokrene proizvodnja, ljudi zaposle, pa da to bude polazna osnova za podizanje kredita kojim ce se izgraditi infrastruktura. Ovako nemamo od cega kredite vracati, drugi se bogate na nama, dok nasa vlast baca bombasticen izjave, na koje neobrazovani sloj stanovnistva pada u trans sa visoko uzdignuta tri prsta...

  • Posjetilac  - SDS

    DAJTE NAM POSLA,POSLA,POSLA!RASPITAJ TE SE STA RADE U ALBANIJI DA SE RADI I GRADI I ONI SU NAM ZAPAD!

  • pokretaš

    u ponedeljak 9.7. 2012 je u CIK Sarajevo zvanično prijavljeno:

    Kandidat Pokreta za načelnika je Radosav Živković,rodjen 1966,porijeklom iz Podgraba,oženjen ,otac dvoje djece.
    Po struci,je magistar mašinstva,govori tečno engleski jezik i odlično zna računare.Borac VRS i nosilac medalje Miloš Obilić, R.V.I.
    Odličan menadžer i dobitnik svjetske nagrade.

    Nosilac liste Pokreta je Momo Blagojević,najbolji odbornik u Skupštini Pala i šef kluba Pokreta, i odbornik Pokreta u Gradu Istočno Sarajevo.
    Na listi je ukupno 27 kandidata za odbornika.
    Sve dobri i čestiti ljudi i domaćini.

  • B_r_K

    Ako je ovo tacna informacija onda svoj glasem dajem kandidatu Pokreta. Kao zajednica smo zreli za promjene, jer sa ovima ili slicnima ne vidim veci napredak. Nama je potreban nacelnik sa vizijom, koji moze od Pala napraviti bolju sredinu za zivot. Smatram da se od Pala moze napraviti funkcionalna i perspektivna opstina kao sto je Indjija.

  • Posjetilac  - Ozbiljan kandidat

    Moram priznati da biografija godpodina Živkovića govori da se radi o ozbiljnom kandidatu za načelnika i može se reći da predstavlja spoj znanja, iskustva, spremnosti da žrtvuje život za otadžbinu, menadžerskih sposobnosti, ugleda, odgovoran roditelj, spreman da odgovori na bilo koje pitanje građana...

    Svi građani Pala bi trebali napraviti uporednu tabelu i po svom osjećaju vrednovati sve buduće kandidate prema kvalitetima koje bi trebao imati idealan načelnik. Kada se sve sabere, onaj kandidat koji ima najviše pluseva trebao bi biti i najpribližniji da mu se dodijeli glas.

    Naravno, biće veoma važna i debata između budućih kandidata u kojoj će kandidati u praksi pokazati svoje kvalitete.

  • Posjetilac  - silvio

    ma hajte molim vas nije ovo evropa pa da se to gleda, ovdje se gleda iza koga stoje brentasi, i obrnuto sve od navedenog, a to ce pokazati rezultat izbora i sada kao i prije, zar ne :?:

  • Posjetilac  - Pale - evropski grad

    Nemojte tako, zar nismo dobili priznanje Pale - evropski grad? :whistle:

  • Posjetilac

    Mislim da bi bilo dobro da neko stavi i biografiju kandidata SDS-a i SNSD-a da vidimo kakve su njihove kvalifikacije.

  • Glas za promjenu !!!

    Ne znam sta se stalno prepucavate i stranacki opredjeljujete,vazna je promjena , kako u zivotu, a ne ko ce pobjediti.... Mada moje misljenje je da bi sansu trebali dati i SNSD u , jer mislim da se SDS dovoljno dokazivao i vladao Palama i Istocnim djelom R. S.
    A ,sto se tice zaposlenja katastrofa :( ,uzas ,sami Bog da pomogne ,niko drugi !!!!!!!!!!!

  • advokat  - posjetilac

    Ни позиција ни опозиција нису ништа урадили у Палама задње четири године.Први владају уз помоћ ПДП(с...е)а други нису ни били опозиција нарочито ови што воле ову општину више од нас.
    Можда гријешим али нека ми неко наведе било који протест опозиције на Палама за поменуто вријеме а било је разлога много.
    Градио је гдје је ко хтио за мито и милионска штета буџету општине је нанесена.Затворене су у овом периоду последње фирме и радна мјеста у Палама.
    Коначно су успјели остварити нечији циљ, уништити све што је вриједило у Палама а тога је толико било да им је за то требало 20 година.
    Сада нема 4.500 производних радних мјеста,дефинитивно смо по свему на дну у РС.
    Наравно да су за то криве досадашње власти али гдје бише протести, што опозиција не позва народ на улицу да олош смијенимо и да их надлежни органи похапсе а опљачкано врате народу.
    Мислим поштовани суграђани да вам је јасно зашто то нису урадили, па и у њиховим партијама се налазе пребјези који су такође кумовали уништавању привреде Пала као директори или чланови Управних одбора.
    Неће јесенас на Палама побиједити ни садашња власт ни садашља леукемична опозиција ако су то уопште.
    Пале ће јесенас гласати за правду и закон, за дисциплину и достојанство, за оне који имају храброст и памет да уведу ред у ову осрамоћену кућу.
    Има за то спреман тим али до кампање има још дуго.
    Надам се да ће народ казнити и једне и друге дајући глас праведним. Доласком праведних, одговорних и остварених биће посебно кажњени за све лоповлуке и несрећу коју су нам до сада нанијели.

    С поштовањем

  • Posjetilac

    Vrijeme je da damo sansu SNSD na Palama,ja sam siguran da bi bilo bolje,ljudi nisu nikad na vlasti na Palama bili,ja vjerujem da bi se otvorilo vise prostora za neke investicije i zaposljavanje,SNSD ima kvalitetan predlog za nacelnika,dosta ozbiljniji od ostalih partija,zato ljudi razmislite malo vise,SDS od ovoga ne moze vise nista dato...samo realno ako razmisljamo..

  • Penzioner  - re:

    Slazem se i dodao bih da damo i koji glas penzionerskoj stranci da neko zastupa i nas.Drago mi je bilo kad sam saznao da cemo imati i svoje predstavnike na izborima. Ipak smo mi zadnja rupa na sviralu i neko treba da vodi racuna o nama.Cuo sam da ce zalagati za izgradnju Penzionerskog doma na Palama,tako da ce najzad svi nemocni i stariji moci negdje da borave uz minimalnu naknadu, a ne da se pate po selima a djecu ne vide mjesecima.

  • Posjetilac

    SNSD u Palama ima kandidata koji nema ni teoretske sanse za pobjedu. Voljeli bi mi da nam je ponudjena mogucnost da mjenjamo vlast, ali ukoliko SNSD zeli da vlada u Palama mora imati boljeg kandidata. Sudeci po onima koje kandiduju za nacelnika proslih i ovih izbora, pitam se da li nas paljane SNSD svjesno zrtvuje?

  • Posjetilac  - snsd

    halo 94250 sto se ti nekandidujes,dao bi ti ministarstvo za sve i svasta,moze li

  • Penzioner

    Drago mi je da ove godine imamo i svoje predstavnike, penzionerska stranka se kandidovala na izbore. Neko i o nama i nasim pravima da brine. Izmedju ostalog zalagace se za izgradnju penzionerskog doma,tako da ce najzad svi oni stariji i nemocni imati svoje mjesto pod suncem i da neko i o njima brine.

  • hm

    Penzioneru,i ja sam penzioner al imasmo svoje vrijeme i iznevjerismo omladinu,nema ispravke da prepustimo njima,sta mislis hehheheh

  • Posjetilac  - penzija

    PENZIONERA IMA MULJATORA MALI MILION,POCISTITE ONE STO SU OTISLI U PENZIJU SA 40 I 50 GODINA,CAST ONIMA KOJI SU ZASLUZENO OTISLI!KAKVA JE TO DRZAVA GDJE JE VISE PENZIONERA NEGO RADNIKA,HALO GRCKA CE BITI MALA MACA ZA NAS,PA KOD NAS JE PONOS RECI OTISAO U PENZIJU SA 40,50 GODINA JAOOOOOO TESKO BOGU S NAMA KAKVI SMO!!!

  • Posjetilac

    ne treba nam zgrada za novi dom penzionera. imamo prazan famos,unis,pretis,coca colu u sumbulovcu,a cijeli podgrab je odavno dom penzionera.
    ovi omladinci koji vladaju zadnje 4 godine,sada vodaju nezaposlene po kafanama a uskoro ce stranacki autobusi u gucu u avgustu. samo alkohola i bice glasova.
    predlazem da stranacki autobusi odu u jagodinu i kragujevac,da vide kako se gradi,pa u povratku mogu i u gucu. za 4 godine su zaposlili ukupno 30 ljudi u administraciji opstine a nikoga u proizvodnji , zanatima i poljoprivredi.unistili su 150 paljanskih firmi za 4 godine u palama i ostavili bez posla 1000 radnika.

  • Posjetilac

    kada bi kandidat opozicije bio SVJETSKI PRVAK novak djokovic u palama ,nebi bio izabran,zbog glasacke masinerije. a to vodi u propast.

  • Posjetilac

    Ovo je nevjerovatno da neko stavlja unlike a nista ne pise konkretno osim da penzioneri zele da sagrade sebi dom. Imate li srca omladino,kad tako razmisljate. Ovo ovde ne lici ni na sta drugo osim na predizbornu kampanju.I mi imamo unuke i itekako mislimo o njima!!!Ali nema veze vaznije vam je glas tamo negdje radi svog interesa.

  • Posjetilac

    Najbolje je da se na svaki izborima isti kandiduju, da stalno jedni te isti ljudi na pet mjesta imaju funkcije i zvanja, da glasamo uvjek za jedne te iste, i da se onda kao čudimo kako nam je stanje isto, kako nema promjena, sve gore, pa mora biti gore, kada mi sami glasamo za one kojima je jedini motiv novac i samo novac, i novi mandat da taj novac nastavi da pritiče, tek kada budu imali druge kandidate u svim strankama nama može biti bolje. Ovi su svi isti, samo jedni drugima namještaju mjesta, unaprijed se dogovaraju i trguju foteljama i funkcijama. Nama je jedino bilo dobro dok je jedan čovjek i jedna partija nama vladala, a ova demokratija nije za "raju" kao što smo mi, ona je dobra samo za licemjere, lukave i prepredene ljude koji samo "gledaju" svoj interes!!!

  • kaktus

    SNSD da pobijedi na Palama???HAHAHAHA....Dobar vic !

  • ni to nije problem

    bilo kako bilo, ja prosto obozavam Milorada Dodika!

  • Posjetilac

    Благо теби!

  • Posjetilac  - kandidati koalicije zajedno za pale i snsd

    kandidat sds i pdp je miki kovacevic,pravnik,starosti oko 30 godina.
    od 2007 je sef stranke sds pale. na lokalnim izborima 2008 izabran za odbornika u palama i gradu i.sa.
    zaposlio se 2009 u turistickoj organizaciji grada i.sa u palama. od 2010 je poslanik u vijecu naroda u narodnoj skupstini r.srpske. nije ozenjen.

    kandidat snsd je komo simovic dipl. ing. masinstva,starosti oko 46 godina,ozenjen,otac dvoje djece. direktor paljanskog komunalnog preduzeca,koje je proglaseno 2011 g kao najbolje komunalno preduzece u r.s. komo je dugogodisnji sportski radnik u odbojkaskom klubu jahorina pale.

  • roditelj sa Pala

    Nisam pročitala sve komentare ali par njih je bilo dovoljno da čovijek vidi kako svi samo srljamo i svađamo se a niko ništa ne riješava.Mislim da svi normalni ljudi mogu da vida da se na Palama ništa normalno ne dešavA,političari samo uzimaju u obzir one teme prko kojih će se dočepati para a ostalim stvarima gdije nemogu ništa zaraditi i ne razmišljaju.Da li vam je poznato da na Palama dijeca nemaju park da se igraju,da neznaju šta je pozorište,da nemaju doktora kako treba u domu zdravlja.Niko od njih nema sluha za takve stvari a pogotovo ne Slobodan Savić...Ja se samo nadam da će se konaćno pojaviti neko kome će Paljanske porodice biti na prvom mjestu a ne samo on sam sebi da se opari i idemo dalje.I još nešto gdije ste Paljani dosta nam je drinjaka i hercegovaca mislim da je došlo vrijeme da naš grad vode oni koji su porijeklom odavde odnosno Paljani zato će Komo Simović imati moju veliku podršku a nadam se i većine građana...
    ;)

  • Posjetilac

    pa vecina gradjana Pala nisu paljani, nego koji su dosli iz drugih gradova, tako da paljani i ne odlucuju B)

  • ha,ha

    Ma jok! :woohoo: :woohoo:

  • Javna tribina građana Pala  - Svi smo mi Paljani ravnopravni

    Draga sugrađanko,
     
    Veoma je teško dati repliku na vaš komentar jer skačete sa teme na temu kao skakavac. Pretpostavljam da Vam je akcenat bio da date podršku gospodinu Simoviću ali ste uradili upravo suprotno jer je Vaš komentar uvrijedio mnoge Paljane. Možda ste to uradili i namjerno? Ko zna.
     
    U svakom slučaju, pomenuli ste dosta problema koje niko ne rješava a zagorčavaju nam život. Neki su problem vlasti a neki i problem nas samih. Evo pominjete park i krivite vlast a ne krivite roditelje što 'ladno gledaju dok njihova i tuđa djeca uništavaju isti. I ono malo što se koristilo dobrom voljom udruženja "Sunce" smo uništili. Nek nas je sve sramota!!!
     
    Nema parka (uzaludno je ulagati da bi se uništilo) dok komunalna policija ne počne da kažnjava one koji ga uništavaju ili njihove roditelje. I ne samo to. I klupe, i stubove rasvjete, i mnogo toga. E to je već propust vlasti.
     
    Dalje pominjete drage sugrađane koji su se doselili u ovo mjesto. Umjesto vaših riječi ja im još jednom želim dobrodošlicu i da se aktivno uključe u izgradnju građanske odgovornosti koja nam je svima prijeko potrebna. Nadamo se da su sa sobom donijeli dobre prakse koje će podijeliti sa nama a preuzeti i njegovati sve ono dobro što smo mi sada ostvarili.
     
    A uvredljive komentare koje ste Vi poslali, molim da zanemare i izvinjavam se umjesto Vas. Zamislite, draga sugrađanko, da vaše dijete pošaljete u drugu opštinu da živi i da ga dočekaju komentari poput Vašeg. Siguran sam da Vam ne bi bilo svejedno.
     
    Usmjerite vašu energiju u pozitivnom pravcu pokušajte da pokrenete rješavanje problema koji Vas muče. Evo, iznesite sve i jedan problem u zasebne teme na Javnoj tribini građana Pala pa ćemo pokušati zajednički pokrenuti njihovo rješavanje.
     
    Administrator Javne tribine građana Pala
     
    www.javnatribina.com

  • Posjetilac

    Gospodinu administratoru Javne tribine bi želio uputiti konstruktivnu kritiku jer smo istomišljenici.
    Sa većinom njegovih komentara se slažem ali na Javnoj tribini, po meni, ima previše monologa i razmišljanja gosp. "admina", a premalo razmjene argumenata kroz konverzaciju. Pa kad su ti komentari još onako dugački i u nastavcima, ja apsolutno gubim volju da ih pročitam. Morao bi osmisliti način da više ljudi (koji su očito inertni) animira da daju komentar, a ne da na svaki pokušaj komentarisanja on ima potrebu da nešto nadugo i naširoko objasni. Nadam se da mi ovo neće zamjeriti jer činjenica je da čovjek ulaže mnogo energije i da je zamisao veoma pozitivna.

  • Javna tribina građana Pala  - Hvala na savjetu

    Svaka kritika je dobrodošla jer se treba iskoristiti da se čovjek "preispita" i da koriguje greške ukoliko ocijeni da je osnovana. Vaša primjedba je u potpunosti osnovana i djelimično je do "admin-a" jer nije sposoban da svoje misli smjesti u nekoliko rečenica. Međutim, nekad se na uštrb manje poruke, javlja nedorečenost i sve to može poprimiti drugi kontekst. Pokušaću da ću u budućnosti voditi računa o dužini poruka, mada se nije moguće preko noći promijeniti.
     
    Admin bi bio najsretniji kada bi "monologe" zamijenila diskusija građana. On bi imao više vremena za svoje obaveze. Trenutno dajem sve od sebe da animiram građane. Ovih 3-4 mjeseca pred izbore "najidealniji i najefikasniji" trenutak, u periodu od četiri godine, kada građani mogu uticati na promjenu na lokalnom nivou i postići da vlast sasluša sve njihove prijedloge i iste obeća realizovati ako su osnovani.
     
    "Izbori su naša šansa".
     
    Administrator Javne tribine građana Pala
    www.javnatribina.com

  • Posjetilac  - bijeli listici

    Samo bijeli listici, nemojmo nikome dati svoj glas, svi su manje vise isti, bez bitnijih i izrazenih razlika i saradjuju i spremni su da udju u koalicije samo da bi sacuvali fotelje :!:

  • roditelj sa Pala

    Ja samo čvrsto stojim iza toga da je krajnje vrijeme da neko ko je rođen,odrastao i odgojen na Palama treba da bude i načelnik opštine.Što se tiče parka koji je neophodan za djecu na Palam isto tako mogu da kažem da u vrijeme savremene tehnologije nije nikakvo mudro slovo park obezbjediti kamerama.Što se tiče komunalne policije mislim da samo oni koji nisu imali priliku da da vide kako oni obavljeju svoj posao misle da to oni i rade,tako da oni kao da i ne postoje.I nemate se vi šta izvinjavati u moje ime jer ne smatram da ikome dugujem izvinjenje,imam pravo da kažem šta mislim i čvrsto stojim iza toga.Samo što ste vi pogrešno razumjeli,ja ustvari nemam ništa protiv izbjeglica nego protiv toga da nam već godinama načelnik opštine Pale bude čovjek koji nije rođeni Paljanin.Mislim da samo takav čovijek može iskreno da voli svoju opštinu i da se zalaže za nju,ovi do sad su pokazali da samo gledaju lični interes.

  • Posjetilac

    E kad bi se svi vratili odakle su dosli, kad bi ponijeli ono sto su ovdje ulozili i kad bi nestalo sve ono sto je s njihovim dolaskom nastalo....Pale bi bile egal sa Trnovom.

  • izbjeglica

    Kako vas samo nije sramota dijeliti ljude na Paljane i OSTALE!!!

  • zika

    Ne sjecam se tacno kada i na kojoj temi, ali bilo je slicnih pisanja na portalu o podjeli na "domace" i "izbjeglice". I dalje mislim da ova podjela u Palama nije ni blizu prisutna kao u nekim drugim sredinama, gdje postoje kafici koje posjecuju iskljucivo jedni ili drugi. Iskreno se nadam da ima vrlo malo onih kojima je ta podjela bitna i koji bi da potenciraju slicne podjele.

  • posjetilac

    Zika, molim te kazi mi na koje si opstine mislio u svom komentaru iznad? Bas bih volio da znam.

  • zika

    Konkretno sam mislio na Bijeljinu.

  • Posjetilac  - pale

    TO BRATE SAMO PRAVE ROMANIJCE DA RUKOVODE!

  • Posjetilac

    Zar nisu svi problemi rješeni u julu 1992?

  • posjetilac  - Ako hocemo realno

    Много наручених коментара за кандидате СДС-а, СНСД-а и покрета. Постоји врло озбиљан, одговоран и признат привредник,хуманиста и ентузијаста као кандидат за начелника општине Пале. Ради се о магистру Саву Живковићу кандидату Еколошке партије Републике Српске.
    Ако народ хоће да се уведе ред, ако хоће посла и правде онда ће гласати за овог човјека, који има визију и програм.
    Добро би било да наши суграђани у септембру чују шта сви кандидати нуде у свом програму, како ће обезбиједити средства за провођење њиховог програма и да добро обрате пажњу на то шта је ко до сада урадио а онда да масовно изађу на изборе и одлуче о нашој судбини следеће четири године.

    С поштовањем

  • Posjetilac  - PALJANI I OSTALI

    LJUDI NEMOJ DA SE LAZEMO O NAVODNO NEKOJ RAVNOPRAVNOSTI I TI ZIKA NISI U PRAVU I TO CU TI DOKAZATI I NA LICNOM PRIMJERU A I NA OSTALIM KOJIH JE NA SVAKOM KORAKU.NIJEDAN OZBILJNIJI POSAO NEMOZES DOBITI AKO NISI U TKZ KOLU KOJI SVE KONTROLISE A IN BANALNIM STVARIMA IMA TOLIKO NEPRAVDE DA JE TO UZAS!!!


    Komentare pisane ALLCAPS u buduće nećemo odobravati - Administrator

  • Branka

    Izgleda da je počela naručena kampanja bijelih listića.

  • Posjetilac  - bijeli listici na izborima

    Na izborima 2010. godine u BiH je bilo oko pet posto bijelih listica, u Srbiji nedavno isto toliko, zasto ukidati gradjanima pravo da se i na taj nacin izjasne, naravno da imaju pravo glasati bijelim listicima ako to hoce, kao sto imaju pravo zaokruziti nekoga na listama za sta lobiraju stranke.

  • Posjetilac

    Pogotovo ako je to u interesu vladajuće stranke, zar ne? :lol:

  • zika  - Odgovor za "Paljani i ostali"

    Ne morate meni ništa dokazivati. Molim da još jedanput pročitate moj prethodni post. Nisam rekao da nema "neravnopravnosti", već da nije "ni blizu prisutna kao u nekim drugim sredinama".
    A ako znate za negativne primjere onda ih navedite, kako bi i ja, i svi ostali saznali. Dok svi otvoreno ne progovore o problemima teško je popravljati stanje.

  • Posjetilac  - pale live

    Daj objavi moju sinocnu poruku,ako ima pravopisanih greski a ti ih ispravi

  • Posjetilac  - pale live

    sta se desava pale live dje zapelo

  • Posjetilac

    Ide mi se u Gucu u avgustu. Koja stranka ce organizovati prevoz i terevenku,glasacu oma za njike.

  • Posjetilac

    pijem pivo ,rakija mi gorka,mala moja ,trazi sebi momka

  • Posjetilac

    zika za nacelnika.zamjenik nacelnika zeka.

  • Posjetilac

    idi ti u gucu sa velikim strankama i uzmi dnevnicu 30 km,i provedi se.

Dodaj komentar
Vaši detalji:
Komentar:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch::(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):S
:!::?::idea::arrow:
Sigurnost
Morate navesti anti-spam kod koji stoji na slici.
Klikom na dugme "POŠALJI" prihvatam Uslove korišćenja.

Uslovi korišćenja  :  Pošaljite vijest  :  Oglasi  :  Marketing  :  Kontakt                                           Pratite nas na Facebook Palelive.com YouTube kanal  :  Stranica optimizovana za nove verzije Mozilla Firefox Internet Explorer Opera Google Chrome